לראשונה דרעי מתייחס לחקירה: "אגורה לא הלכה למקורבים"

איתי גדסי 1 Comment on לראשונה דרעי מתייחס לחקירה: "אגורה לא הלכה למקורבים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מתייחס לחקירה נגדו, בהקלטה בלעדית שנחשפת ב"קול חי" נראה כי דרעי משנה כיוון, ועולה להתקפה: "לא מחפשים את רעייתי, כולם יודעים את מי מחפשים" • לא רק שחלילה וחס אגורה אחת אגורה מכל העמותות הללו לא הלכו למקורבים או למטרות לא אמיתיות, אלא נתנו תרומות והלוואות לעמותה במאות אלפי שקלים"

צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שינוי כיוון? יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס לראשונה בפומבי לחקירות נגדו ונגד רעייתו יפה, בנאום שנשא בכינוס נציגי ש"ס בירושלים.

לאחר שנאם ולפני סיום האירוע בשבוע שעבר בירושלים, ביקש שוב השר דרעי את רשות הדיבור, והתייחס להדלפות מהחקירות נגדו ונגד רעייתו.

בדבריו אמר דרעי "רעייתי היא מהראשונים בארץ שהתחילו עם מפעלי חסד, כולם זוכרים את אלפי החבילות שחילקה. בתי הספר מפעלות שמחה ומרגלית, למעלה מ-800 בנות, שכולם יודעים, משפחות שלנו שצריכות הרבה מאוד עזרה והרבה מאוד דחיפה, שיעורים פרטיים, עם מקצועות ותארים יוקרתיים, להוציא אותם ממעגל העוני ולגדל בתים של תורה ותלמידי חכמים, והכל במסירות אדירה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס לכך שמחפשים אותו: "אמרתי שוב כמה שקשה יותר סימן שעושים דברים גדולים יותר. ולצערי אותה לא מחפשים, וכמובן שמחפשים מישהו אחר. דרכה רוצים לפגוע".

דרעי מסביר למה החליט לדבר על הנושא בפומבי: "עד עכשיו הכל אמרתי שאפשר לספוג, אבל כשפוגעים במוסדות היקרים הללו וזה פוגע בתורמים ובמשרדי הממשלה שחוששים שמפחדים, אולי חלילה וחס, בסוף זה פוגע בבנות הללו היקרות, ולכן אני מפה רוצה לחזק אותם, וגם להגיד לכם שזה הכל שקר".

דרעי התייחס להדלפות מהחקירה: "אותו אחד שהדליף, זה אחד מהשניים, או שהוא לא יודע כי הוא זה ממה שנעשה בחקירה או שהוא יודע ומשקר לצערי הרב. בשני המקרים הוא עשה דבר מאוד מאוד לא חוקי מאוד לא מוסרי הוא פוגע בילדות מהחלשות ביותר על לא עוול בכפם. לא מספיק שהגורל ייעד אותם לגדול בבתים כאלה, ומישהו מנסה להציל אותם. ורוצים לפגוע בהם. חבל אני אומר תתעסקו איתי עזבו את האנשים האלה. אני עוד סוחב אבל חבל שאחרים ייפגעו מהדבר הזה.

"אני אומר לאשתי ולכל מי שעושה את העבודה חזקו ואמצו, תמשיכו בעבודה שלכם. הקב"ה יודע כמה מסירות נפש, יפה ואחרים מקדישים במוסדות הללו.

השר דרעי מתייחס להאשמות שהודלפו על אי סדרים בעמותות של רעייתו: "לא רק שחלילה וחס אגורה אחת אגורה מכל העמותות הללו לא הלכו למקורבים או למטרות לא אמיתיות, אלא גם אני אומר לכם, אני לא אוהב להתפאר בזה אבל אין ברירה אחרת, סכומים גדולים של מאות אלפי שקלים שקיבלנו בשמחות של הילדים, שהלכו למוסדות הללו שזקוקים, הרוב הפך לתרומה, חלקם עדיין חייבים לנו. עשינו את זה בשקט לא ביקשנו תודה מאף אחד. אבל לבוא היום ולהפוך, לסלף את העובדות ולהגיד חלילה וחס… זה פוגע. בזכות הדמעות שהצדקת הזאת מורידה, שהקב"ה יעשה ניסים עם עם ישראל".

האזינו להקלטה



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תנו לחוקרים לסיים את עבודתם יגישו כתבי אישום או לא האמת תצא לאור